سبد خریــــــــــــــــد
ردیف عکس محصول                   نام کالا                   کد کالا قیمت تعداد کل قیمت حذف
1آنالایزر IQ برای ارتوفسفات - WTW Alyza IQ PO4306001379778000178000
بستن

تعمیر یخچال در منزل ، تعمیر یخچال،یخچال

انواع تصفيه آب خانگي و صنعتي

کاهش سطح CPK به طور طبیعی


استفاده از درمان های طبیعی از جمله تغییر در تغذیه ، ورزش ، محدوديت در استفاده از داروهای خاص در کاهش سطح CPK به طور طبیعی تاثير دارد . در اين مقاله به بررسي عملكرد داروهاي طبيعي در عملكرد   CPK  اشاره شده است .

کاهش سطح CPK به طور طبیعی

کراتین فسفوکیناز یا کراتین کیناز (CPK) یک آنزیم پروتئینی مهمی است که در عضلات و اندامهای مختلف بدن مانند ماهیچه اسکلتی، مغز و قلب یافت می شود. این ماده نقش مهمی در متابولیسم دارد با این حال، اگر سطح CPK بالا باشد، ممکن است نشان دهنده این باشد که شما یک بیماری عصبی یا عضلانی (یا بیماری عصبی عضلانی) داريد. برای کاهش سطح CPK، شما باید احتمال رسيدن به نارسائي هاي قلبي، مشكلات عضلاني و سایر بیماری های عصبی عضلانی را کاهش دهید.

1-اول از همه، شما باید بدانید که غذاهای خاص و مواد مغذی وجود دارد که احتمال ابتلا به بیماری های خاص را کاهش می دهد. این غذاها، گیاهان و ویتامین ها می توانند به جلوگیری از بیماری هایی که منجر به افزایش CPK می شوند کمک کند.

 کاهش سطح cpk به طور طبیعی

2-خوردن غذاها با کلسترول پایین

علاوه بر این، غذاهایی که کلسترول را پایین می آورد، از بیماری قلبی جلوگیری می کند. بیماری های قلبی یکی از علل عمده برای افزایش سطح CPK است، بنابراین احتمال بيشتري دارد کاهش سطح CPK را زماني که قلب شما سالم است.

مخمر قرمز برنج طبیعی: مقدار متوسط ​​آن به عنوان بخشی از رژیم غذایی، سطح کلسترول را در سطح نرمال نگه می دارد.

خوردن گردو و بادام: خوردن این آجیل در طي روز سطح کلسترول LDL را کاهش دهد.

خوردن 2-3 کنگر فرنگی در هفته: عصاره کنگر فرنگی کمک می کند تا فرایندي طي شود که باعث کاهش کلسترول گردد.

خوردن غذاهایی که حاوی مقدار زیادی فیبر است : مواد غذایی مانند تکه های جو، حبوبات، آلو، سیب، هویج و کلم بروکلی ممانعت روده جهت جذب کلسترول مازاد مي باشد . اگر 10 گرم غذاهای فیبردار در طي روز بخورید، می توانید کلسترول LDL را 5٪ کاهش دهید.

 کاهش سطح CPK به طور طبیعی

 3-خوردن سیر :  سیر از ساليان دور به عنوان ماده غذائي شناخته شده  برای داشتن قلب سالم است. همچنین کلسترول را کاهش می دهد و از عروق کرونر محافظت می کند. سیر حاوی یک ماده شیمیایی به نام آلیسین است که می تواند بیماری های مختلف را درمان کند. شما می توانید نيمي از یک سیر در روز بخورید. اگر دوست ندارید سیر بخورید، می توانید مکمل های سیر را نیز دریافت کنید که می توانید در داروخانه دریافت کنید.

 کاهش سطح CPK به طور طبیعی

4- جینگو بیلوبا : خوردن جینگو بیلوبا از گیاهاني است که خواص آن از قلب شما محافظت می کند. مهمتر از همه، جینگو بیلوبا به جلوگیری از انسداد رگها كه می تواند منجر به مشکلات قلبی گردد ، كمك مي كند . شما می توانید عصاره جینگو بیلوبا یا مکمل ها را تقریبا در هر فروشگاه  موادغذای بهداشتی خریداری کنید.

کاهش سطح CPK به طور طبیعی

5- جینسنگ هندي را با شیر بخورید:  این گیاه دارای خواص آنتی اکسیدانی است که فشار خون را پایین می آورد و همچنین به بهبود عملكرد  تیروئید کمک می کند که این مورد باعث افزایش سطح CPK می شود.شما می توانید یک قاشق چای خوری پودر آسیوآنگاندا جینسنگ هندي را در شیر حل كرده و قبل از رفتن به رختخواب هر شب بخورید.

 کاهش سطح CPK به طور طبیعی

6- مصرف ویتامین C خود را افزایش دهید : ویتامین  C حاوي آنتی اکسیدان است که سیستم ایمنی بدن شما را تقويت می کند. همچنین جهت داشتن یک قلب سالم مفيد است . یک قلب سالم به معنای داشتن ،  سطح CPK پایین است. سعی کنید حداقل 45 میلی گرم ویتامین C در روز مصرف کنید. شما می توانید ویتامین C را با مصرف مکمل یا خوردن غذاهایي مانند پرتقال، لیمو و توت فرنگی مصرف کنید.

 کاهش سطح CPK به طور طبیعی

7- مصرف مکمل ویتامین A با خوردن سیب زمینی شیرین : همچون ویتامین C، ویتامین A نیز نقش مهمی در داشتن قلب سالم دارد. سیب زمینی شیرین حاوی مقدار زیادی ویتامین A است، به همین دلیل شما باید اغلب آنها را  بخورید. شما همچنین می توانید یک مکمل ویتامین A یا یک مکمل مولتی ویتامین حاوی دوز ویتامین A را مصرف کنید.

کاهش سطح CPK به طور طبیعی

8- مقدار زیادی منیزیم :  کمبود منیزیم می تواند منجر به اسپاسم عضلانی گردد که سطح CPK را افزایش می دهد. سعی کنید 50 گرم منیزیم در روز از طريق مکمل غذایی یا غذاهای حاوی منیزیم، مانند موز، کرفس، اسفناج و دیگر سبزیجات كه داراي برگ سبزهستند بخوريد .

کاهش سطح CPK به طور طبیعی

9- چای سبز بیشتری بخورید:  چای سبز بسیار سالم است. مهمتر از همه، اگر شما می خواهید سطح CPK خود را پایین بیاورید چای سبز بیشتری بخورید ، چای سبز می تواند سطح کلسترول را به طور موثر کاهش دهد. تحقيقي در برزیل نشان داد که افرادی که کپسول چای سبز را روزانه مصرف کردند، توانستند میزان کلسترول خود را به میزان 4.5٪ کاهش دهند.شما می توانید کپسول با عصاره چای سبز مصرف کنید یا یک تا دو فنجان چای سبز در روز بخورید.


منبع :  wikiHow

ترجمه : سايت ايران صنعت ، ولي اله براتلو

گرد آورنده : irsanat.com :( ولی براتلو )
تاریخ ارسال :  1397/10/24     
تعداد مشاهده :17104






ثبت نظرات شما کاربران محترم باعث بهبود مطالب سایت خواهد شد
نام و نام خانوادگی : الزامی
تلفن/ایمیل :
نظر شما : الزامی
کد امنیتی :

الزامی


دیگر مطالب مرتبط با موضوع : پزشکی


جهت دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید             
آخرین مقالات ارسالی
مطالب تصادفی


دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 82
تاریخ :1403/2/27
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.